Rabu, Mei 20, 2009

SUT buat tinjauan ke SMALHB

Lawatan SUT di Kementeian HEU ke SMALHB
20hb Mei 2009M - Rabu
10.30 pagi hingga 1.00 Tengahari
.
Lawatan kerja Setiausaha Tetap Kementerian Hal Ehwal Ugama Negara Brunei Darussalam, YM Awang Haji Mohd Mahdi bin Pehin Orang Kaya DiGadong Seri Diraja Dato Laila Utama Haji Awang Abdul Rahman ke SMALHB dialu-alukan oleh Pemangku Pengetua SMALHB, timbalan-timbalannya dan guru-guru kanan.Turut mengalu-alukan lawatan tersebut ialah pemangku pengarah JPI dan pegawai-pegawai JPI.
.

.
YM SUT sempat melawat Galeri SMALHB yang baru dibuka kira-kira sebulan lalu di Majlis Penyampaian Hadiah dan Sijil STPUB sesi 2008M.
.
.
Antara yang menarik perhatian YM SUT dalam lawatan kerjanya adalah infrastruktur-infrastruktur di SMALHB yang telah uzur dan perlukan kepada pembaikan segera seperti tandas, pagar sekolah dan parit sepanjang kawasan sekolah memandangkan usia SMALHB yang telah menjangkau lebih dari 40 tahun dan belum pernah ada pemulihan bangunan sebelum ini.
.
.
YM SUT juga sempat melawat beberapa buah kelas di blok Tingkatan 6 Bawah dan meninjau pembelajaran mereka sebelum peperiksaan pertengahan tahun dijalankan.
.
.
Menurut YM SUT, SMALHB perlukan kepada pembaikan dan pemulihan terutama tandas, parit dan pagar sekolah serta beberapa bahagian sekolah yang mengalami kebocoran. Lawatan berakhir kira-kira jam 1.00 tengahari.
.

.
Semoga dengan lawatan kerja ini akan dapat membantu kebajikan SMALHB secara amnya dari segi bangunan dan fasiliti-fasiliti keselesaan warga SMALHB.


Tiada ulasan: