Khamis, Mei 07, 2009

Keputusan 6 Finalis ke Pertandingan Membaca Al-Quran Peringkat Dewasa Peringkat Akhir

Keputusan Pertandingan Membaca Al-Quran Bahagian Dewasa
Peringkat Separuh Akhir Kebangsaan Tahun 2009M
5hb Mei 2009M - Selasa
KUPU SB
.
Keputusan Pertandingan Membaca Al-Quran Bahagian Dewasa Peringkat Separuh Akhir Kebangsaan Tahun 2009M diumumkan dalam Majlis Pengumuman Keputusan dan Penyampaian cenderahati kepada peserta pertandingan pada 5hb Mei 2009M.
.
.
Pengumuman disampaikan oleh pengerusi Jemaah Hakim Pertandingan Membaca al-Quran Bahagian Dewasa Peringkat Separuh Akhir Kebangsaan Tahun 2009, Haji Ismail Haji Abdul Manaf.
.
Tiga peserta qari dan tiga peserta qariah terpilih dan layak memasuki pertandingan peringkat akhir akan bertanding bersama johan menunggu qari dan johan qariah pada tahun 2008M yang lalu.
.
Mereka yang berjaya ialah Awangku Mohd Adibul Amin Pengiran Haji Marjuki, Awang Zul Hafiz Haji Tengah, Haji Ismail Haji Sulaiman dan Haji Mohamad Fahmie Haji Metussin.
.
Sementara 4 peserta qariah adalah Dayang Nurfaezah Haji Emran, Hajah Nurul Akmalina Haji Yahya, Dayang Amal Nazirah Haji Asmat dan Dayang Norezah Haji Mohd Deli.
.
.
Tetamu Kehormat majlis itu, Yang Amat Mulia Pengiran Anak Khairul Khalil Pengiran Syed Haji Jaafari berkenan menyampaikan sijil penyertaan dan cenderamata kepada para peserta.
.

.
Majlis diserikan dengan persembahan Medley Nasyid "Kalam Mukjizat" dari pelajar-pelajar Sekolah Menengah Arab Laki-Laki Hassanal Bolkiah.
.









Tiada ulasan: