Sabtu, Mac 21, 2009

Cikgu Haji Awg Aji Haji Hamdan dianugerahkan PIKB

Penganugerahan Pingat-pingat Kehormatan
Negara Brunei Darussalam
Istana Nurul Iman
Khamis-19hb Mac 2009M
.
Di samping kejayaan SMALHB yang silih-berganti di dalam pertandingan-pertandingan yang diikuti pada tahun ini, SMALHB juga turut meraikan kejayaan salah seorang tenaga pengajarnya, Cikgu Haji Awg Aji bin Haji Hamdan yang dikurniakan Pingat Kehormatan Negara Brunei Darussalam iaitu Pingat Indah Kerja Baik (PIKB) pada Khamis, 19hb Mac 2009M yang lalu.
.

Pengurniaan Pingat-Pingat Kehormatan Negara Brunei Darussalam Sempena Hari Keputeraan KDYMM Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam Ke-62 Tahun itu disempurnakan oleh DYTM Paduka Seri Pengiran Muda Mahkota Pengiran Muda Haji Al-Muhtadee Billah di Balai Singgahsana Indera Kenchana, Istana Nurul Iman.
.

Kelihatan Cikgu Haji Awang Aji tenang masuk mengadap ke majlis DYTM.
.
.
Seramai 650 orang hari ini dikurniakan Pingat Kehormatan Negara Brunei Darussalam iaitu 54 penerima Pingat Jasa Kebaktian (PJK), 367 penerima Pingat Indah Kerja Baik (PIKB) dan 229 penerima Pingat Kerja Lama (PKL).
.
Tahniah dari warga SMALHB kepada Cikgu Haji Awg Aji bin Haji Hamdan. Semoga cikgu akan terus menyumbangkan jasa bakti dan mencipta inovasi demi agama, bangsa dan negara serta SMALHB khususnya. Amin...

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Cigu..:)
Alfu Mabruk!

Tanpa Nama berkata...

jan na galat kn guru2 smalhb:p

Tanpa Nama berkata...

hope guru2 len pn akn dpt pingat catu jo,maju smalhb;) n 4 ol da student,spya dpt achieve yg da best f smalhb;)ilal majdi wal 'ula:)

Tanpa Nama berkata...

Mekum..thniah deucapkn atas pngat atu..mdahan pas ane cigu mkin sukses n cool salu..aseymen..bh cigu bila blnja?? =)

Tanpa Nama berkata...

cngrtz cgu..kita lah antara idola ku...
bh cgu..bla lagi ? aku taisliur lauk sweet n sour plg ni :)
go smalhb !!!

Tanpa Nama berkata...

Thniah cigu aji..Npk kacak kita a2 dlm gmbr.Bh bla blnja?Haha

Tanpa Nama berkata...

tahniah cigu aji..smoga maju jaya, amin..

Tanpa Nama berkata...

aduh..kmu ane..cian cigu..bru jua dpt pingat cket minta blanja..esh2..btw thniah cigu..wah kmi bngga dgn cigu..ehe..thniah cigu a..eem..aduh lpr tia prut ane..=D..cheh skill panya..=D..nda lh cigu..men2 saja..ehehe

Tanpa Nama berkata...

AlLahu Akbar!!

ALff mabrukk cigu Aji! /0