Ahad, Januari 11, 2009

Muzakarah Kali Pertama Guru-Guru Bersama Pemangku Pengetua

Muzakarah kali pertama 2009M
bersama Pemangku Pengetua
10 Januari 2009
Sabtu
.
Bertempat di Bilik Taklimat, muzakarah bersama Pemangku Pengetua, Ustazah Hajah Asmah binti Haji Randah sedikit terlewat dari tarikh sebelumnya kerana terdapat perubahan beberapa struktur di dalam pentadbiran disebabkan beberapa orang pegawai SMALHB yang berpindah tempat bertugas.
.
Walaubagaimanapun, muzakarah yang bermula pada kira-kira jam 2.15 petang itu berlangsung dengan licin dan menepati sasarannya. Pemangku Pengetua di awal kalamnya mengucapkan tahniah kepada semua guru-guru di atas penat-lelah dan penglibatan mereka sepanjang tahun lepas hingga sekolah ini banyak membuka mata masyarakat khasnya di atas penglibatan dan kejayaan sekolah dalam pertandingan-pertandingan, kerja-kerja amal, kemasyarakatan, keagamaan mahupun yang bercorak kenegaraan.
.



.
Secara keseluruhannya, Pemangku Pengetua berharap pada tahun 2009 ini, pihak guru akan dapat menggandakan usaha padu mereka dalam meningkatkan lagi kualiti produk keluaran SMALHB iaitu para pelajar itu sendiri dari segi akademik, sahsiah, ko-kurikulum dan juga disiplin ke tahap yang lebih cemerlang.
.

Pada petang itu juga, pembahagian tugas secara rasmi telah dumumkan dan buku-buku panduan tahun 2009M telah diedarkan kepada semua guru-guru SMALHB.
.

Tiada ulasan: