Khamis, Januari 21, 2010

Minggu Ta'aruf Dan Silaturrahmi III

Minggu Ta'aruf Dan Silaturrahmi (Hari Terakhir)
Penuntut-Penuntut Pra-U I 2010/2011
SMALHB
21hb Januari 2010M
.
Hari terakhir Minggu Ta'aruf dan Silaturrahmi diserikan lagi dengan pertandingan Lagu Rasmi Sekolah antara kelas-kelas Pra-U I. Pertandingan yang bermula kira-kira jam 10.30 pagi itu dihakimi dari sudut Lagu yang membawa 40 markah, Suara / Fasahah 40 markah dan kreativiti persembahan 20 markah.
.



.
Gaya kumpulan juara.. suasana dewan gamat dengan kreativiti Pra-U I Zabarjadi
.

.
Hakim-hakim pertandingan
.
.
Manakala Majlils Penuntut Minggu Ta'aruf Dan Silaturrahmi 2010M berlangsung di sebelah petang. Timbalan Pengetua Akademik, YM U. Haji Saharuddin bin Haji Patra dalam ucapannya mengucapkan syabas kepada penuntut-penuntut baru dan berdoa semoga SMALHB akan terus cemerlang sesuai dengan moto sekolah dengan kehadiran ahli-ahli keluarga SMALHB yang baru.
.
Awang Afiq bin Roslan mewakili penuntut-penuntut Pra-U I di dalam ucapannya mengucapkan syukur dan berterima-kasih kepada seluruh warga SMALHB di atas program-program suai kenal yang bukan sahaja dapat merapatkan silaturrahmi antara warga SMALHB bahkan dapat menimba satu lagi ilmu baru di dalam kelompok kehidupan dan suasana pembelajaran yang baru sebelum bergelar siswa/siswi di masa akan datang.
.
Persembahan tausyeh menyerikan lagi majlis penutup
.
.
Timbalan Pengetua Akademik juga berkesudian menyampaikan hadiah-hadiah kepada pemenang-pemenang aktiviti-aktiviti selama 3 hari Minggu Ta'aruf Dan Silaturrahmi berlangsung.
.

.
Acara bersalam-salaman antara penuntut-penuntut senior dan junior
.
.
150 penuntut-penuntut Pra-U I sesi 2010/2011M
.
.
Antara Ahli Jawatan Kuasa Penuntut yang bertungkus-lumus menjayakan program 3 hari bersama penuntut-penuntut Pra-U I
.

Tiada ulasan: