Rabu, Januari 20, 2010

Minggu Ta'aruf Dan Silaturrahim II

Minggu Ta'aruf Dan Silaturrahmi (Hari Kedua)
Penuntut-Penuntut Pra-U I 2010/2011
SMALHB
20hb Januari 2010M
.
Hari kedua Minggu Ta'aruf Dan Silaturrahmi diteruskan lagi dengan walkathon dan aktiviti-aktiviti berbentuk "Team Building" dari kawasan perkarangan sekolah ke kawasan letak kereta Tamoi dan seterusnya ke Kawasan Kubah Makam DiRaja.
.



.
"Kami bukan kanak-kanak..kami adalah juaraaa~"
.
.
Aktiviti "Tom and Jerry"
.
.
"Trust Falling"
.
.
Kira-kira jam 11 pagi, satu lagi taklimat berlangsung di dewan sekolah telah disampaikan oleh Guru Kanan Akademik dan Guru Kanan Ko-Kurikulum.
.
.
"ermm~batu-batu hikmat kah tu ?"
.


.
Acara sebelah petang ialah Musabaqatuz Zaka' di mana kuiz 3 pusingan ini menonjolkan bakat dan pengetahuan am para penuntut secara spontan. Dari 8 buah kelas bertanding di pusingan pertama menjadi 3 kelas di pusingan terakhir untuk merebut juara antara kelas.
.

.
Senam robik mengisi slot petang para penuntut asrama puteri. Manakala asrama putera mengadakan sukan futsal persahabatan.
.

.
Selesai solat Isyak berjemaah dan makan malam, satu pertandingan azan antara pelajar-pelajar lelaki mengambil tempat di surau SMALHB. Seramai 7 peserta wakil setiap bilik telah diadili oleh YM Awg Zulhafiz bin Haji Tengah dan YM Ak. Mohd Shahrin Pg.Haji Shamsuddin.
.


.
Persembahan tausyeh gabungan Menengah 6 Atas di akhir segmen pertandingan.
.

Tiada ulasan: