Selasa, November 24, 2009

SMALHB Raih Naib Johan Dan Ketiga Melukis Poster STEP

Pertandingan Mencipta Poster 2009
Anjuran : Pusat Kerjasama Sains Teknologi (STEP) dan Alam Sekitar,
Kementerian Pendidikan
Tempat : Yayasan SHHB
20hb November 2009M - Jumaat
.
Seramai 24 orang peserta dari 3 kategori menerima hadiah dan sijil masing-masing di Pertandingan Mencipta Poster 2009M bertemakan " Ke arah Penghijauan Brunei ". SMALHB yang telah menghantar 3 penyertaan melalui kategori C yang terbuka kepada sekolah menengah, pra-universiti, vokasional dan teknikal tidak pulang dengan tangan kosong di mana penyertaan dari Mohd Baihaqi bin Bidin meraih naib johan dan Mohd Azizan bin Haji Maidin di tempat ketiga. Sementara Norhanani binti Haji Abd Wahab mendapat hadiah sagu hati.
.
.
Poster penyertaan Norhanani binti Haji Abd Wahab
.
.
Poster yang meraih tempat ketiga dalam kategori yang sama
.
.
Mohd Baihaqi gembira merakamkan kenangan bersama-sama poster ciptaan beliau (bawah) yang melayakkan beliau menerima wang tunai, piala dan sijil penyertaan yang disampaikan ole Pegawai Tugas-Tugas Khas Kanan selaku Ketua Bahagian Pendidikan Swasta, Kementerian Pendidikan, Awang Haji Mohammad bin Haji Jambol.
.


.
Tahniah diucapkan kepada SMALHB termasuk mereka yang turut bersama-sama menyumbangkan sama ada berupa idea dan wang ringgit dalam pertandingan ini hingga memperolehi kejayaan berganda.

Tiada ulasan: