Khamis, Januari 06, 2011

Kempen Kebersihan

1 Safar 1432H / 6 Januari 2011M
Hari Khamis
.
.
Pada hari ini SMALHB telah mengadakan kempen kebersihan sebagai persediaan untuk menerima keluarga baru yang terdiri daripada pelajar-pelajar Tahun 6 Sekolah Arab Jerudong yang akan memulakan persekolahan di SMALHB pada 10 hb Januari 2011 dan persediaan bagi pendaftaran pelajar baru Tahun 5 insya Allah pada 13 hb Januari 2011 nanti.
.
Majlis pada pagi itu telah dimulakan dengan bacaan Surah al-Faatihah beramai-ramai dan bacaan doa yang dipimpin oleh Yang Mulia Abd.wafiy bin Hj Abd.Kadiroshman, Ketua
Badan Agama Dan Akhlak SMALHB.
.
Kemudian diikuti dengan ucapan alu-aluan dan nasihat oleh Pemangku Pengetua SMALHB, Yang Mulia Ustazah Hjh Nora'aini binti Hj Abu Bakar. Seterusnya penerangan ringkas mengenai kempen kebersihan yang akan dijalankan pada hari itu oleh Yang Mulia Cikgu Hj Awang Aji bin Hj Hamdan, Guru Kanan Pentadbiran 1 SMALHB.
.
Kempen ini dilihat sebagai salah satu ikhtiar agar persekitaran sekolah menjadi bersih, teratur serta menyemai dan memupuk semangat kerjasama ke arah yang lebih bersepadu ibarat sebuah keluarga yang harmoni dikalangan warga SMALHB.

.













Tiada ulasan: