Jumaat, Oktober 23, 2009

Majlis Penyampaian Hadiah Pelajar-Pelajar Cemerlang Sekolah-Sekolah Arab / Ugama 2009

Penyampaian Hadiah Pelajar-Pelajar Cemerlang
Sekolah-Sekolah Arab dan Ugama 2009M
Pusat Persidangan Antarabangsa ICC, Berakas.
14hb Oktober 2009M - Selasa
.
Projek tahunan Jabatan Pengajian Islam (JPI) ini sekali lagi merealisasikan objekifnya dengan mengiktiraf 169 orang pelajar cemerlang dari seluruh sekolah-sekolah arab dan sekolah-sekolah ugama di negara ini di satu majlis yang cukup meriah bertempat di ICC.
.

.
Tetamu Kehormat Majlis pada pagi tersebut ialah Timbalan Menteri Hal Ehwal Ugama, Yang Berhormat Pehin Udana Khatib Dato Paduka Seri Setia Ustaz Haji Awang Badaruddin bin Pengarah Dato Paduka Haji Othman juga sudi menyampaikan trofi-trofi dan sijil kepada para penerima.
.

.
Beberapa orang pelajar SMALHB telah berjaya dinobatkan sebagai pelajar terbaik akademik di majlis berprestij itu.
.

.
Manakala Nurul Munirah binti Awg Jumat dari kelas Syariah Abyadh 2009M dianugerahkan sebagai pelajar terbaik dan pelajar cemerlang sekolah-sekolah ugama/arab bagi tahun ini.
.
.
2 orang pelajar terbaik SMALHB, Nurul Munirah binti Awg Jumat (kanan) bersama sahabat baiknya Dayang Munirah binti Mahali (kiri).
.
.
Tahniah diucapkan kepada penerima-penerima hadiah. Semoga pengiktirafan ini menjadi pemangkin agar lebih berjaya di masa-masa akan datang dan sebagai penyuntik semangat kepada rakan-rakan yang lain.


Foto : Terima kasih kepada SUAMP RIPAD & Nurul Munirah

Tiada ulasan: